Головна | Новини | Новини, коментарі | Оцінка відомості та популярності провідних журналів про моду і модну індустрію,...

Оцінка відомості та популярності провідних журналів про моду і модну індустрію, що видаються в Україні: перерозподіл сфер впливу на ринку преміум-глянцю

PDF Друк e-mail
Вівторок, 17 вересня 2013, 13:43

Дослідницька компанія «СОЦІОПОЛІС: Social, Political & Market Research» у рамках розвитку маркетингового напрямку своєї діяльності провела дослідження рівня відомості та популярності провідних журналів у сфері моди та модної індустрії, що видаються в Україні. Вибір теми дослідження зумовлений стрімким розвитком галузі fashion в Україні, що протягом останніх років перетворилася з «любительського» виду діяльності на реальний та повноцінний бізнес.

У опитуванні взяли участь представники цільової аудиторії «модних» видань (вік 25-45 років, рівень доходів – вище середнього та високий, переважно жінки). У опитувальник було включено три провідні журнали в сфері fashion, що видаються в Україні, – Harper’s Bazaar, L’Officiel і Vogue. Також окремо розглядались міжнародні, російські й українські видання цих журналів.

Згідно з результатами опитування, українська та російська версії провідних модних журналів, які можливо придбати в Україні, в цілому є популярнішими, ніж їхні міжнародні версії. У відповіді на питання: «Новий номер якого журналу Ви купите першим?», – більшість респондентів (23,1%) вказали L’Officiel (Україна). 17,5% респондентів першим придбали б новий номер Vogue (Україна), і тільки 1,8% опитаних надали б перевагу Harper’s Bazaar (Україна). З-поміж російських і міжнародних версій модних журналів найбільшою популярністю користується Vogue (Росія). Першим це видання купили б 19,4% респондентів. Міжнародний випуск вказаного вище видання – лише 8,5%. Harper’s Bazaar (Росія) придбало б 13,8% респондентів, міжнародний варіант L’Officiel – 6,1% опитаних, а міжнародне видання Harper’s Bazaar – тільки 2,2% респондентів.

Решта питань, що ставились респондентам, стосувалися виключно українських версій вказаних журналів.

Згідно з результатами опитування, провідні fashion-журнали, що видаються в Україні, мають досить високий рівень довіри в читачів. Зазначеним друкованим виданням довіряє більше респондентів, ніж не довіряє. Проте, не зважаючи на загальний позитивний фон, рівень довіри до кожного з трьох видань окремо суттєво відрізняється. Найбільше читачі довіряють L’Officiel – цьому виданню повністю або більше довіряють, ніж не довіряють, 60,6% опитаних (від кількості тих, кому це видання відоме). При цьому Vogue користується довірою у меншої половини респондентів (46,7%), від кількості тих, хто знайомий з вказаним виданням.

Найбільший рівень відомості зафіксований у Vogue та L’Officiel – про ці журнали знають 66,8% і 62,0% респондентів відповідно. Найменш відомим виявився Harper’s Bazaar – про нього знає менша половина опитаних від загальної кількості респондентів (48,2%).

На думку респондентів, якщо порівнювати провідні українські fashion-видання, найбільше ексклюзивних матеріалів публікує L’Officiel – так вважають 33,3% респондентів. 29,2% опитаних назвали найбільш «ексклюзивним» українським fashion- виданням Harper’s Bazaar. 19,4% респондентів вважає, що найбільше ексклюзивних матеріалів міститься на сторінках Vogue.

Подібна закономірність спостерігається й у відповідях на питання: «Який з вказаних журналів опублікував найбільш вражаючий візуальний матеріал протягом останніх півроку?».Harper’s Bazaar і L’Officiel помітно випереджають Vogue. Зокрема, відповідаючи на вказане запитання, Harper’s Bazaar назвали 30,4% опитаних, L’Officiel – 28,6%, Vogue – 18,2%. Отже, прослідковується тенденція, що найбільш відомі «модні» журнали, на думку респондентів, є найменш «ексклюзивними».

Згідно з результатами опитування, найавторитетнішими українськими fashion- виданнями є Vogue і L’Officiel – так вважає 42,8% та 42,3% респондентів відповідно. Лише 12,4% опитаних вважає найавторитетнішим «модним» виданням Harper’s Bazaar

На думку представників цільової аудиторії, з-поміж провідних українських «модних» журналів найбільший внесок у розвиток fashion-індустрії в Україні (зокрема, завдяки навчальним програмам, грантам, підтримці українських дизайнерів) зробив Harper’s Bazaar. Так вважає 36,4% від загальної кількості опитаних. L’Officiel у відповіді на вказане запитання назвали 28,7% респондентів, Vogue – лише 15,8%.

Опитування проводилося 16 серпня – 9 вересня 2013 року. Було опитано 500 респондентів, які проживають у м. Києві і належать до цільової аудиторії «модних» журналів. Метод збору інформації – вуличне опитування в ході інтерв’ю face-to-face. Теоретична статистична похибка репрезентативності частини ознаки з довірчою ймовірністю 0,95 не перевищує 4,4%.

Прес-реліз на сайті інформаційного агенства "Українські новини"

Повний звіт у форматі doc