Головна | Послуги | Маркетингові дослідження...

Маркетингові дослідження

PDF Друк e-mail

 

Координатор - Дмитро Шидловський, кандидат соціологічних наук

 

CЗагальне дослідження ринку - SWOT-аналіз, вибір цільових ринків і ринкових ніш

CДослідження рівня відомості торговельних марок  - інформованості про них, схожостей і відмінностей торговельних марок

CВивчення споживачів  – визначення цільової аудиторії, сегментація споживачів, вивчення стилю життя споживачів

CВивчення конкурентів

CВивчення товарів (продукту, упаковки, відмінностей та подібностей) – розробка товарів відповідно до вимог споживачів, удосконалення товарів, випрацювання фірмового стилю  

CДослідження ціни – найбільш вигідне цінове позиціонування

CДослідження комунікації і реклами – вибір найбільш ефективних каналів і видів комунікації

CДослідження якості обслуговування клієнтів («таємний покупець»)

CДослідження лояльності та задоволеності співробітників компанії