Головна | Послуги | Методи...

Фокус-групове інтерв’ю (ФГ)

PDF Друк e-mail

Фокус-групи   - один з найпопулярніших методів якісних досліджень. Це групове обговорення на певну тему, що проводиться ведучим-модератором за певним планом (гайдом) із спеціально відібраними представниками цільової аудиторії. Під час проведення фокус-групи ведеться відео- та аудіозапис. Типова фокус-група передбачає 8-10 учасників (респондентів) і триває близько 2 годин. Компанія СОЦІОПОЛІС: Social, Political & Market Research має великий досвід проведення фокус-груп. Метою фокус-групових дискусій зазвичай є збір інформації від респондентів без нав’язаних анкетою альтернатив і категорій сприйняття. Крім того, цей метод забезпечує можливість отримання пояснень того чи іншого вибору представників цільової аудиторії, їхньої мотивації. Фокус-групи є ефективним інструментом як для підготовки кількісного етапу дослідження, так для інтерпретації даних кількісних досліджень та кращого їх розуміння.