Головна | Послуги | Методи...

Особисті інтерв'ю

PDF Друк e-mail

Особисте інтерв’ю (віч-на-віч, face-to-face) є одним з найпоширеніших методів, який використовує СОЦІОПОЛІС: Social, Political & Market Research при проведенні як соціально-політичних, так і маркетингових досліджень. Цей метод передбачає безпосереднє спілкування інтерв’юера з респондентом під час проведення інтерв’ю. Особисте інтерв’ю може проводитися у визначених на етапі планування маршрутах/точках опитування, де з найбільшою ймовірністю можна зустріти представників цільової аудиторії, яка цікавить дослідників. В залежності від цільової аудиторії, опитування може проводитись на вулиці, за місцем проживання респондента, за місцем роботи чи навчання респондента, за місцем продажу товарів чи послуг тощо. Даний метод дозволяє використовувати різні типи вибірок та проводити інтерв’ю різної тривалості.