ПОСЛУГИ

СОЦІОПОЛІС: Social, Political & Market Research в своїй роботі застосовує сучасні засоби і методи обробки та аналізу інформації (SPSS, ОСА та ін.). Нашими замовниками є громадські організації, ЗМІ, органи влади, політичні партії, політики, представники бізнесу.

Соціально-політичні дослідження

  • Оцінка діяльності центральної та місцевої влади
  • Вивчення і моніторинг електоральних уподобань населення
  • Аналіз соціально-демографічних портретів електоратів політичних партій і кандидатів
  • Визначення іміджевих характеристик політичних і громадських діячів
  • Оцінка населенням актуальних суспільно-політичних питань
  • Визначення  електоральних потреб, запитів і настроїв різних груп населення
  • Оцінка ефективності політичних комунікацій
  • Прогнозування реакції на дії опонентів
  • Вивчення соціально-політичних та соціально-економічних проблем населення
  • Створення паспорту регіону, одномандатного виборчого округу
  • Екзит-пол, експрес-опитування на виході з виборчих дільниць у день голосування
  • Дослідження місцевого самоуправління, реформи децентралізації
  • Дослідження проблем дотримання громадянських прав і свобод
  • Дослідження системи освіти і науки
  • Вивчення проблем і механізмів удосконалення житлово-комунального господарства
  • Дослідження проблем у сфері земельних відносин
  • Вивчення рівня корупції та шляхів боротьби з нею
  • Дослідження релігії та культури
  • Дослідження стилів життя різних соціальних груп
  • Дослідження рівня життя населення
  • Дослідження питань еміграції та імміграції
  • Вивчення рівня соціальної напруженості й конфліктного потенціалу
  • Дослідження гендерних проблем

Політконсалтингові послуги

Компанія СОЦІОПОЛІС™ надає послуги в сфері політичного консалтингу політичним партіям, громадським організаціям, органам влади і окремим фізичним особам як під час виборчих кампаній, так і в періоди між виборами. За час свого існування компанія провела цілий ряд успішних виборчих, іміджевих та інформаційних кампаній, публічних заходів.

В рамках вказаного напрямку фахівці компанії надають такі послуги:

  1. Стратегічні

    • Розробка стратегії й тактики виборчої/інформаційної кампанії.
    • Визначення позиціонування розробка та формування образу.
    • Проведення SWOT-аналізу.
    • Визначення стилю кампанії, створення мессидж-буку, брендбуку.
    • Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів.
  2. PR та робота із засобами масової комунікації

    • Підготовка до публічних заходів.
    • Формування позитивного іміджу.
    • Підготовка та реалізація медіа-плану кампаній; співпраця з центральними та місцевими засобами масової інформації.
    • Розробка та реалізація контр-кампаній.
    • Розробка та наповнення власних комунікаційних майданчиків в рамках кампанії.
    • Підготовка усіх необхідних інформаційних продуктів.
    • Залучення до кампаній відомих міжнародних та українських експертів з економіки, права та політології.
  3. Організаційні

    • Формування виборчого штабу.
    • Постановка завдань для членів виборчого штабу та організаційно-агітаційної мережі.
    • Організація мітингів, свят та інших масових заходів.
    • Підготовка членів виборчих комісій та спостерігачів.
    • Створення паспорта регіону/виборчого округу.
    • Організація польової роботи, проведення кампанії «Door to door»
  4. Контроль

    • Контроль та координація роботи виборчого штабу
    • Організація інформаційної та фізичної безпеки в рамках кампанії
    • Контроль за електоральними настроями, постійне зчитування позиції виборців за допомогою каналів комунікації та «в полях».
    • Організація «дня виборів».

Маркетингові дослідження

  • Дослідження лояльності та задоволеності співробітників компанії
  • Дослідження якості обслуговування клієнтів («таємний покупець»)
  • Вивчення споживачів – визначення цільової аудиторії, сегментація споживачів, вивчення стилю життя споживачів
  • Загальне дослідження ринку – SWOT-аналіз, вибір цільових ринків і ринкових ніш
  • Вивчення конкурентів
  • Вивчення товарів (продукту, упаковки, відмінностей та подібностей) – розробка товарів відповідно до вимог споживачів, удосконалення товарів, розробка фірмового стилю
  • Дослідження ціни – найбільш вигідне цінове позиціювання
  • Дослідження комунікації та реклами – вибір найбільш ефективних каналів і видів комунікації

Дослідження торговельних марок (знаків для товарів і послуг)

  • Дослідження рівня відомості торговельних марок (в тому числі з метою визнання торговельної марки добре відомою)
  • Дослідження ступеня схожості торговельних марок та відмінностей між ними
  • Вивчення споживачів – визначення цільової аудиторії торговельних марок
  • Дослідження ймовірності сплутування знаків для товарів (послуг)
  • З’ясування думки споживачів, з урахуванням цільової аудиторії, щодо того, хто є власником торговельних марок або виробником товарів чи послуг під відповідними торговельними марками
  • Визначення іміджу торговельної марки та її позицій на ринку
  • Визначення лояльності до торговельної марки
  • Дослідження комунікації та реклами – вибір найбільш ефективних каналів і видів реклами торговельних марок

Методи дослідження

Компанія “Соціополіс” використовує у своїй роботі всі основні сучасні методи збору та аналізу даних.

У своїй роботі ми переважно використовуємо такі методи збору первинної інформації:

  • Кількісні методи збору даних:

    • Особисті інтерв'ю
    • Телефонні інтерв'ю (CATI)
    • Інтернет-опитування (CAPI/CAWI)
    • HАLL-TEST / HOME-TEST
    • Контент-аналіз
    • Exit-Poll
  • Якісні методи збору даних:

    • Фокус-групи
    • Глибинні інтерв'ю
    • Case Study
  • “Змішані” методи збору даних:

    • Експертні опитування
    • «Таємний покупець» (Mystery Shopper)
    • Кабінетні дослідження (Desk Research)